Att önska är gratis

Hejhopp alla glada!

Idag hade vi bad på gympan, jag simmade 10 längder, det var skönt. Jag älskar att simma, att bada. Att vara i vatten. Jag lovar att jag var en fisk i mitt förra liv. ;)

Sen hade vi 40 minuters lunch rast. På den ska vi hinna: duscha, byta om, äta lunch, ha rast. De två sistnämda hinner man knappt. Att ha rast innan so:n börjar, det är ett måste, men vi hinner inte alltid de, för vi har så kort rast..

På so:n hade vi geografikartprov. Jag var rätt så säker, så jag hoppas att jag inte hade fel nånstans. Jag gjorde klart läsprovet som jag inte hann klart i tisdags. Shit vad stressad jag var! Satt och skakade med benet, kollade på klockan hela tiden och det var ganska svårt att koncentrera sig. Jag fick sitta över fem minuter, sen var det slut. Hoppas, hoppas, hoppas att det gick bra!

Efter skolan gick jag till mormor. Hon höll på att julstöka. Jag hjälpte henne lite, sen gick jag till Tempo och handlade till henne.
Frasse älskar snö! Han springer som snabbast och lyckligast genom snön. Trots att snön går typ upp till magen på han, han är så himla gullig!

VARNING FÖR TAPBILDER!


Harry Potter boken är bra. Är på andra nu. Mobba mig inte, dom är jättebra böcker!

Vi har biologiprov nästa vecka, inte kul..

Råkade kolla bort. Bjuder på lite bilder, inte ofta de inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback