Oct. 27, 2012















^lite bilder från senaste året



Ni får vrida på huvudet för mobilen vill inte samarbeta.


Novemberlov

Hej!
Jag ligger i vardagsrummet hos Evelina och Patrik. De har fått så mysigt. En ny bil har de också, en merca!
 Kom igår, men de känns som att det var välidgt länge sedan.. Igår var drog vi raggen ett par gånger och var hemma hos Patriks föräldrar, supertrevliga! 
 På kvällen spelade jag Evve och Maggan monopol tills klockan ett. Jag förlorade och var superdålig förlorare, brukar inte vara de, haha.
 Idag for vi på samhället och var där tills tre ungefär, sen for vi hem och gjorde plankstek och eftersom det var första gången jag och Evve stekte kött (inte på hk:n) så tycker jag att vi gjorde ett bra jobb, än är vi då inte sjuka och de smakade bra ;)
 Alla fick matkoma så nu chillar vi bara tills den värsta koman har lagt sig. Jag ska nog stanna här tills på onsdag och då ska jag se till att vara hemma under lovet för mina polers där hemma gillar inte då jag far bort under loven, vilket jag i princip gör varje gång, hehe.
 
Hittills går skolan bra, eller allt förutom matte. Men jag känner att dedär satans provet var bara en början och en dålig start och de ska jag ta igen nästa prov. Jag trivs superbra i min klass och jag älskar mina tjejkompisar, kunde inte fått bättre början på gymnasiet! 
  
Inatt ska man ställa bak klockan, visst kommer ni ihåg?
 
http://youtu.be/ajRjfQrcsG