Hosta, magvärk och förkylning, jag är hemma!

I söndags landade jag på svensk mark efter att ha vart på Malta i tre veckor. 
 45° i skuggan, jag har svettats en hel del. Men kul har jag oxå haft! Även skolan, men de var roligt de med, fast värmen gjorde det mycket jobbigare än vad de hade kunnat vara.
 
Jag mår inte bra nu. Har ret/slemhosta, jag snorar och har feber. Har inte tagit tempen men de känns verkligen som att jag inte mår bra. 
 
Övningskörde moppe idag. Eftersom jag varit borta i tre veckor har jag inte kunnat plugga på ett tag så trafikreglerna var rostiga och jag nervös som bara den. Körde fel i en rondell, två gånger. Andra gången då vi for och vände, stannade vi av och skulle snacka och då skulle jag hosta men fick ingen luft typ. Astma + förkylning + stress är ingen bra kombination. De var rätt så obehagligt, satt typ i tio minuter innan jag kunde andas som vanligt och slutade skaka. Fortsatte sen och konstigt nog gick de mycket bättre att köra, var mycket säkrare och det alla regler, placeringar osv kändes mer naturligt. Jag överlevde det iaf. 
 
Nästa vecka börjar jag sommarjobba. Tur att de bara är här i hamn för då har jag nära då de blir lunchdags! Ska vara på ett sågverk, har ingen aning om vad jag ska göra så de är bara att hoppas att de inte blir för slappt eller för hårt, mittimellan!
 
Nu ska jag ta å dricka en kopp te, åh som jag har längtat efter de då jag var på Malta!
 
 Jag orkar inte skriva vad vi gjorde där borta, lägger in bilder ist. Bara de vill funka, har fått kämpa sen jag kom hem med bilderna, dom vill inte synas!
*Bilder kommer en annan gång, de funkar inte.