Sommarlov

Hej! De var ett tag sen jag skrev här, sportlovet, och sen dess har de hänt mycket!
 
Jag har firat Emma, fått sommarlov, tränat en hel del och annat skoj.
 
Igår sov jag till elva (lyx) och såg på One Tree Hill tills jag fick myror i kroppen och bestämde mig för att sluta lata mig och fara ut och göra nåt. Tog cykeln och Frasse och cykla upp till elljusspåret och spran den kortaste rundan på 1.7. De var en dålig idé. De var sjukt varmt för solen gave no mercy, så jag fick problem att andras och var tvungen att sitta ner ett tag, jag tog mig runt iaf och Frasse fick motion!
 
På eftermiddagen for jag på cirkus med pappa, Calle och Jacob. De var mysigt, de var åratal sen jag var där, senast då jag var sju skulle jag tippa på. Cirkusen var bra men jag tyckte synd om en av akrobaterna som typ landa på skallen i ett nummer, han såg ut attt ha ont i nacken..
 
Efter de for jag direkt till Nicke och vi for ut och löpte vår runda på 4km!