lite uppdatering, mycket till liv. NU ÄR DET LOOOOV

Hej!

Här har de inte varit uppdaterat på ett bra tag.. Men jag har nämligen haft skola>träning>plugg>kompisar åsså har de gått runt sådär. Men mest plugg å träningar. Har haft fyra/fem prov sen skolan startade, och bara mvg:n på som resultat. Jag är jättestolt över att jag lyckades få mvg på teknikprovet, lyssnade knappt nåt på lektionen efter jag fått veta resultatet, satt lixom ba där å log.


Idag hade vi so-prov. Det var sista provet på ungefär en vecka, för nu är de Novemberlov! På måndagen blir de matteprov och fredagen spanskaprov. Blir att plugga under lovet, inte tagg lixom..


Var på gymmet idag med Emma. Det är fjärde gången vi har vart där men jag trivs. Det är inte så mycket folk på fredagar tiden vi är där och de är skönt. Har träningsvärk varje vecka för varje vecka tränar jag och lyckas få träningsvärk. Det märks iaf att jag tränar, för de gör jag!


Är sjukt trött, somna sent igår för att jag pluggade på so-provet å två träningar idag. Skulle egentligen vart med Emma ikväll men jag är så himla trött..

Uppdateringen här kommer lite ibland. Måste fokusera på skolan å träningar och då har jag inte tid med "ett-inlägg-eller-fler-blogg".
har denna bild som bakgrundsbild på mobilen.

då jag göra en inbakad fläta får jag kramp i armarna..

Hej!
I veckan hade vi temavecka. Jag, Sofia, Emmap, Jojje, Ellen och Linneab var en grupp. Hade skitkul med dom, och vår film med internskämt var jätterolig,  för det var ju internskämt. ^^

Igår fyllde Jojje år (15 år!!!!), jag och Ellen (Adam kom senare) överraskade han med "drinkar" och cupcakes. Jag hade en asbra kväll med dem!

Jag har stukat foten, ont i tummen och lillfingret och min nacke typ bränner som satan då jag rör vi den.

Ikväll har jag käkat middag med mormor och Maritha + familjen.

Fick tråkigt så jag började leka med håret och jag försökte göra en inbakad fläta men jag gav upp och tittade på några videos på youtube, övade lite på mosters hår, sen på mitt och jag klarare! Typ asstolt, jag sug på göra frisyrer men lyckades med denna, det gjorde min kväll!!!!

Taggar inte att lägga mig och sova för då måste jag vakna och sen plugga till teknikprovet, otaggad.



den första, mindre bra

den andra

den andra, bättre. som ni ser hamnar den typ ovanpå allt, inte som dom vanliga blir, alltså när typ Emmap gör en på mig. Har ingen bild på de, men ni kanske förstår.

prao-veckan över och jag är städexpert!

Hej.

Denna vecka har sett ut ungefär likadant:

klockan ringer 6.15
halv åtta, på med skorna och cykla till gamla banken
åka med bussen till stan
byta buss
gå till Leos Lekland
vänta 25 minuter tills Jessica/Ulla kommer och öppnar
dammsuga blåa mattan
dammsuga entrén och matsalen
svabba golvet i ^           ^
göra det som stod på listan
vänta på bussen
byta buss
hem
äta
träning
sova

Hann gå på stan en dag, bara en tvärtis med Emma.

Tisdag var det hockey, hann virra bort mig innan jag kom till ladan där sofia väntade. En göteborgare och pitbo hade svärmat samman då de båda var lite vilsna, och då jag frågade vart ladan var sa de följ oss! så de gjorde jag, då de frågade vart jag kom ifrån sa jag härifrån. Då skrattade de, för man borde ju hitta där man bor! Men inte på erikslid, de är ju bara en massa hus överallt!

första dagen plockade vi bollar, 18 ½ säck tror jag de var.

dammsuga gjorde vi varje dag, lite överallt. I ställningarna, golvet, överallt!

leka hann vi oxå, annars hade vi dött! vi fick kompisar oxå, småbarnen var söta men oj vad irriterande de var efter ett tag, dom kasta bollar hela tiden och wääää.


Lee Goren #37, Bud Holloway #11 var där första dagen, snacka om distraherade vi blev!  Det första alla säger (jag skoja inte, ALLA gör de) när de ser bilden, "vad kort du är Stina" kuuuuul.. -.-

mobilblogg - väntar på bussen

Hejsan! Igår missade jag och sofia bussen som in till centrum.. Så vi vandrade dut, sista biten sprang vi för vi såg bussen komma, paniken där lixom! har jobbar klart för idag, dag 2 på praoen. Är på Leos lekland. Många säger att de är ett skittråkigt jobb, men jag tycker inte de! Kanske för att man måste städa 80% av dagen/jobbet, men det är helt okej. Det är nytt, jag får pröva på och jag har ju sofia, då blir allt mycket roligare!! igår var bud holloway och lee goren där, vi vart liiite distraherade, och innan de skulle fara, en bild!! Hej bakgrundsbild. men idag, inga hockeyspelare bara småbarn och damm. Jessica (personal) tyckte att vi var de bästa praktikeleverna hittills, så de känns ju bra! Ska gå på stan med Emma, bara bussjäveln kommer nån gång.. Igår fick vi gå in till stan, lagomt roligt. ha de bra!