Dag 01 - Om mig

Jag är en tjej som alltid är glad, älskar att skratta och älskar mina vänner.
Jag är ganska trög i vissa fall, har dålig humor (enligt de flesta) och säger det jag tycker.

Jag är blond med ljusa slingor, brun/gröna ögon. Min kropp är inget att skryta med, men mår jag bra, är den bra.
Jag är 13 år, 14 om 6 dagar. Hatar att fylla år i december och bor utanför Skellefteå.

Jag går i åttan, de säger att åttan är tuffast och det är sant. Prov stup i kvarten, så jag är en plugghäst med inget liv.
Jag. Jag. Jag.

Jag älskar att läsa, mamma kallar mig en bokslukare, kanske sant. Skolan, tro det eller ej, är rolig. Man lärr sig så mycket, man får träffa kompisar och får ett socialare liv (läxor borträknat) genom att träffa nya kompisar.

Jag är bortskämd. Riktigt bortskämd. Jag har månadspeng och får saker utöver det. Mycket. Man säger att ett barn kostar en miljon per år, jag måste kosta två.

Det var lite om mig. i brist på bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback