Dag 03 - Mina föräldrar

Mamma i Prag (?) för typ nån sommar sen. Alltså detta är den enda bild jag hittade på mamma, efter typ en halvtimmes sökande. Hon är den som tar korten, men är aldrig med på dem.
Bild på pappa har jag inte. Han hatar att vara med på kort.

Mamma Veronica(jag är snart lika lång som hon, 165cm) är en riktig hundmänniska. Hon älskar djur och är en jätteduktig hundägare. Den bästa mamman, en jättebra vän och arbetskamrat. Hon är allt som många vill vara.
Mamma ställer alltid upp för mig, vad det än är. Jag älskar dig.

Pappa Jens är lång, älskar att åka skidor och busa. Det är han som alltid leker med oss, vänder oss uppochner osv.
Han är den bästa pappan, en jättebra vän, och en allvetare som kan fixa det mesta med silvertejp. Pappa ställer alltid upp för mig, när som helst.

Jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback