Dag 06 – Mina syskon

Jag har ett syskon. Carl.

Carl går i femman och är en vanlig lillebror. Han är riktigt irriterande, lat, gullig, givmild (i vissa fall) och en bra bror, trots allt. Han är trots allt inte så mycket yngre, så vi har på ett ungefär samma kompisar. Han kan reta gallfeber på mig ibland. När vi var små bråkade vi alltid. Hela tiden om vad som helst. Och då menar jag alltid.
Men nu när vi blivit äldre har vi tagit oss i kragen, men de såklart, vi bråkar fortfarande men inte alls lika mycket. Vilket är tur, annars skulle jag inte kunna bo under samma tak som honom.
Jag älskar honom, för han ställer upp för mig när det gäller.

Bror. ♥

Han älskar lika mycket som mig att läsa.

sura broder, glada syster.
Calle och hans bästa kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback