Dag 08 – Ett ögonblick

Ett ögonblick för mig.

Det var när jag fick veta att jag skulle få en kusin. Jag vart så otroligt stolt, för jag (förutom Calle då) har alltid varit den minsta kusinen i min lilla kusinskara. 5 kusiner, nu 6 stycken! Nu har jag en kusin där nere i allra söderligaste söder, och jag här, i norrland. Synd att vi inte kunnat träffas, Tyra.

Söta Tyra.

Ett annat ögonblick. Var då jag fick ett kusinbarn. Min fina kusin fick ett barn. Jag är så glad att det gick bra. Trots att det inte är lika långt till Arvidsjaur som till söderligaste söder så vill jag ändå träffa er. Jag är stolt över att säga, att barnen på korten är min släkt. Riktiga sötingar.

Grattis till barnen!

Söta Elvira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback