Dag 11 - min dag

Jag har inte tid att blogga tjugisju gånger om dagen. Det finns varken tid eller lust.

Min dag har sett ut såhär. Först gick jag till kyrkan och satt och hade jättetråkigt i en och en halv timme. Sedan gick jag och mamma på kyrkkaffe (mamma tyckte inte det var nödvändigt, men jag vill ju ha tåååårta! gratis är gott).
Vi åkte till Karin, lämnade hennes bil. Satt hos dem typ 45 minuter sen vart vi hemskjutsade.
Jag vart (motvilligt) utskickad för att gå en promenad med Frasse, den tog typ 30 minuter.
Jag kom hem och satte igång datorn. Mamma ropade ett x antal gånger (hon hade plockat fram några bilder då jag och bror var små,
"Stiiiiiina! Koooom och  titta! Ni var ju sååååå gulliga!" ropade hon inte bara en gång.) på mig. Korttittare -.-

Jag har nu tänkt kolla de vanliga (bloglovin, blogga, facebook, aftonbladet) på datorn och sedan ägna mig åt att läsa. Stör ej.

har jag nämnt att jag älskar solnedgångar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback