Dag 12 - Min bästa vän



Melissa.

Du vet allt om mig. Jag litar på dig. Vi har alltid känt varandra. Trots att du är två måndader yngre men en 97:a. Vi är nog systrar. Oj vilka bråk vi haft. Men vi blir alltid vänner. Jag vet allt om dig, för vi litar på varandra.
Du har en bra humor, kan skämta och du har verkligen ett humör. ;)
Ja, min bästa vän.

Sen finns de ju många andra som är min bästa vän, men eftersom jag känt Melissa längst valde jag henne. Sofia, Frida, Linnea, Emma, Ellen, Paulina. Måååånga fler. Tack för att ni finns. ♥


Kommentarer
Anonym säger:

Hih, det är ju därför jag är så speciell :}

Skäämta bara ;)



Dsm till dig, vet typ allt om dig som ingen annan vet<3

Och du, två månader är inte lite, du skulle ha varit typ en 97:a egentligen ! :O



(L)

2010-12-15 | 15:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback