Dag 19 – Min barndom

Ehm, alltså de var ju svårt. Vad ska man skriva om min barndom?

Enligt mamma, pappa och min närmaste släkt, så var jag en riktig skitunge.

T.ex då vi hade husvagn så var vi på en camping en sommar. Mamma och pappa kunde inte äta frukost samtidigt för att jag sprang iväg, så fort dom släppte ögonen från mig, och nån var ju tvungen att hålla koll på Calle, som då var jätteliten.

Eller då mamma och jag var på toa under en festival i stan. Jag var klar och mamma hade satt sig på toa, så fick jag på nåt sätt upp låset och dörren, och sprang iväg, dörren var öppen och där satt mamma. Jag var spårlöst borta och mamma satt på toa. Jag hade inte velat vara i mammas ställe då.

Eller då jag sov hos min moster en helg. Då vaknade jag klockan fem på morgonen och sa till Biggan, "Morgon nuuu!" Biggan som inte var så pigg på att stiga upp sa "Nej Stina, det är natt nu." "Näähä, solen uppe, morgon!" Och så var det var det bara att stiga upp. Ja, inte var det lätt för de alla.

Hehe, alltså jag kan inte ha varit lätt att uppfostra, så himla många upptåg och rymmerier, hehe.
Jag och Elvira, är hon inte underbart söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback