Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden har vart bra. Jag har fyllt år, det är snart julafton, sen kommer nyårs. Skolan slutar, inga läxor, inga prov att plugga till, JUOLLOV! Ellen fyller år, jag får träffa min älskade släkt och klapparna och maten förstårs, tummen upp!

Den här månaden har..

Jag har fått träffa Elvira.
Jag har bitit jättemånga, bitbegär! Mohhahahaha
Jag har spenderat pengar på julklappar, massvis! Varit på stan tre vändor.
Jag har hunnit baka ganska mycket. Dock har jag inte varit med Melissa nåt typ.
Jag har köpt nya kläder, målat naglarna svartgula. AIK!
Fingret har hoppat ur led, på ett mystiskt sätt.
Har hunnit göra om lite i mitt rum.
Gjort förjävligt många prov.

Städat mitt rum ovanligt mycket. Bra eller dåligt?

Kommentarer
Mathe is best säger:

host städat och städat ;) xD

2010-12-21 | 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback