Dag 24 – Det här får mig att gråta

Det som får mig att gråta.
Det är ganska mycket.

När jag var liten och någon sa ordet 'kärlek' så fick jag tårar i ögonen och en klump i magen. Det var ett jättekänsligt ord, varför visste jag inte.

När en kompis gråter
, inte för att den gjort illa sig eller så, utan om den gråter av sorg. Det är riktigt hemskt! För jag själv vet hur de är när man gråter av sorg.

När det blåser och är kallt ute, då börjar jag också gråta, det är jätteirriterande!

När jag blir riktigt förbannad, då gråter jag av ilska. Det har inte hänt så ofta, men när de väl händer..

När det händer nåt sorgligt i en film, inte alltid, men ibland gråter jag till sorgliga filmer
. Första gången jag grät till en film var då vi satt i bilen och skulle till fjällen. Då såg vi på Lilo & Stitch 'the movie' eller nåt, och då typ försvann eller dog Stitch, då grät jag. HAHA ja, mycket ska man vara med om..

Det kan fortsätta i evigheter, jag kan gråta för mycket helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback