Dag 27 – Min favoritplats

Min favoritplats. Det var svårt.

Jag vet faktiskt inte det är ganska svårt.

Men om jag ska vara ärlig har jag ingen favoritplats, för vart jag är spelar ingen roll sålänge jag har mina vänner och familj med mig. Skolan, träningen, hos kompis, ladan, bussen, mitt rum, arjeplog, i ett flygplan. Jag är ingen ensamvarg, älskar att ha folk runt mig, för jag älskar mina vänner och min släkt.

Det kanske inte räcker som svar? Men så är det.

det är så många bilder jag vill lägga ut, just till detta inlägg. Men vad tror ni händer? När jag tryckt på ladda upp så väntar jag i 5 minuter, och då när den äntligen slutat tänka står det att bilden inte kan laddas upp, great..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback