en riktig blåsning

Jag och Melissa såg på hockey på Irna. Vi åt middag där.

Jag är ledsen och säga de, men SAIK vart utklassade av Djurgården! Pinsamt, pinsamt och åter pinsamt! 5 - 1, borta. Djurgården gjorde 5 mål! I sista perioden bytte de ut Hadelöv (förste målvakt) till Eriksson. DE BYTTE UT HADELÖV! Bästa målvakten i hela elitserien,  han har gjort makalösa räddningar, de måste jag säga.
Men, alla har dåliga dagar, och även superelithockeyspelare har de, dåliga dagar. Synd men sant.

Efter matchen for vi till Melissa, hon packade sovgrejor. Jag skulle ta med mig lite mjölk hem från dem (varför vet jag itne, orkade inte bry mig), Mika (hennes pappa) gav mig påsen med mjölken i och jag ställde den vid deras trapp och jag satte mig i Melissas rum, väldigt fäst vid mobilen. Matheus och Mika skulle ut nånstans så de for. Utan att jag visste de, så hade Matheus tagit påsen och gömt den i deras källare!
När jag och Melissa skulle fara hittade jag inte påsen! Melissa suckade över mig och tyckte jag var riktigt slarvig!Själv trodde jag att jag blivit senil i förtid, för jag visste såväl vart jag ställt påsen. Vi letade på hela våningen, men hittade ingeeeen påse. Mika och Matheus kom tillbaka och vi berättade att jag inte hittade påsen. Vi fortsatte att söka men hittade den inte. Matheus sa, vänta ska gå ner och kolla om jag kanske råkade ta med den ned. Jag följde med ner och då såg jag han komma upp ur källaren. Han ba, alltså den var ju i din påse hela tiden Stina! Jag visste att den inte vart där, för jag hade kollat där innan.
Han sprang upp och skrattade riktigt gott, och oj vad jag kände mig blåst!

Åååh du din lilla lus, jag ska nog blåsa sig oxå, när du minst anar de! ;)


Sen for vi till mig och gjorde ingenting. Fast, vi har sett film oxå, Letters to Juliette. Jättebra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback