Ett år äldre, men likadan egentligen

IGÅR: Skola. Vi pysslade på morgonen, gjorde hjärtan som man kan hänga upp i fönstren. Alla sjöng för mig, pinsamt. Fast gulligt ändå.

Efter skolan kom mamma och hämtade mig. Vi for till stan. Moster oxå. Vi gick på olika affärer, och jag hittade tre par nya byxor, en huvtröja och tre Depend nagellack, en present till Ellen.

Av släkten och familjen fick jag ca 2000 kronor, TACK!

Vi åt middag på Kriti (som min faster äger) och såg hockey där. Nina (som oxå fyllde år igår, GRATTIS!) kom in med glass, chokladsås och marränger med ett tomtebloss i. När hon tog ton började resten av puben (där man kan se hockey) sjunga, ingen som jag kände, bara gubbar. Gulligt. Sen var de match, SAIK - Timrå. Vi satt och såg på puben, det var mysigt.

SAIK vann efter straffar, Rundblad avgjorde det igen. Mitt hjärta klappade rejält, jag var jättenervös.

Jag fick ungefär 2000 kronor av släkten, nagelolja, hdmi-sladd, underställ, turochretur bijlett till Luleå matchen den 30 december (och ett medlemsskap i North Power), två par byxor, en ljuslykta också har jag fått min röda Adidasväska och ett hockeysäsgongskort i förtid. Inte bara liiite nöjd med presenterna! Har satt upp en anslagstavla och en hylla i rummet. Vart nöjd.

Det ser nog lite konstigt ut, men jag använder min tv  som skärm, tack vare hdmi-sladden jag fick. Och tangetbordet och datamusen som jag fick förra julen. Det är ganska praktiskt, speciellt då man ska se film!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback