filmstjärna

Idag har de vart slöaktigt. Vaknade ungefär halv elva, tog boken och förlorade mig i Harry Potters värld i en timme. Hann läsa lite mer än hundra sidor, alltså jag kommer inte att ha nåt att läsa under jul -.-

Har hunnit duscha, klä mig och äta. Nu ska jag ta tag i dagen och klä granen med familjen. Eller ja, kanske inte Calle. Han lanade inatt, så han sover säkert. Hmpf.

Efter middagen ska jag fara och spela in en scen till filmen på skolan. Alltså jag har ingen aning om vad de kommer att bli bra, för jag vet inte vad jag ska säga, eller vad jag ska säga. Ska nog ha mina svarta mjukisbyxor, och en grå kortärmad linne, typ. Fast de känns inte som att de vore mammakläder, i hennes ålder (Eva, mamman i filmen). Alltså panik! ..

Ser ni så otroligt trött jag är? Det är helt galet. Måste sooova mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback