Gröt, julklappar och fina människor

Idaaaaaaag. ♥

Först skola, som inte alls var jobbig. Första lektionen skulle vi ha haft träslöjd, men eftersom vi inte hade nån träslöjdlärare fick vi göra klart uppgifter innan betygsöttning/läsa.
Jag valde läsa (ovanligt?), men hann knappt läsa en rad, då ville Sara (mentor, bildlärare, solärare) att jag skulle göra klart min oljepastell målning. Jag gjorde om min, eftersom jag var i utlandet då de andra gjorde den.

Den ser förjävlig ut, hoppashoppashoppas jag får ett G.


Sen hade vi matte/no. Eftersom typ många hade några ogjorda prov i noämena och matte så slog nolärarna ihop båda lektionerna och vi fick se sista avsnittet av "Ramp". Sen skulle vi ut och promenera en kvart, riktigt kallt i detta väder!

Seeeeeeeen. Sen. Sen. Vi hade svenska, eftersom jag hade gjort allt klart så fick jag läsa i min kära Harry Potter. Var två sidor ifrån att ha läst hundra sidor, alltså den är så himla bra!

Efter svenskan var det den årliga innebandymatchen. Niorna vs. lärarna. Lärarna vann, med ett eller två poäng, ingen vet nog exakt hur många mål som gjordes, men lärarna vann iaf. Inte kul..

Följde Mickan hem, hennes pappa skjutsade oss till stan. Där var vi på Unga Örnar träff. Vi var 11 stycken, och ledarna hade räknat med att vi skulle vara 18 stycken som skulle komma, och 3 paket till varje (vi lekte julklappsleken), så vi fick jättemånga paket! mohahahaha
Vi åt gröt, skinkmacka, julpysslade och hade jättetrevligt.

Har nu slått in de sista paketen, så nu är de klart! Faaast, jag vet inte om jag de blir två paket till, kanske, kanske inte.

/inslagningsexperten



favorit i repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback