Igår och idag

Igår var jag och Melissa slappa. Sov till halv tolv, latade oss till halv fyra. Då for jag och mamma till stan, vi skulle få naglarna fixade.
Det var inte som jag hade tänkt. Trodde jag skulle få mina naglar designade, men icket. Fick nagelbanden nedtryckta, naglarna filade, lite oljor hit och dit, nagellack och handcream. Det var skönt att bli ompysslad, men de hade inte skadat att få naglarna desginade! ..

Jag och mamma gick på stan. Köpte minneskort till mobilen, 8 GB! Fast de fungerar inte. Har formaterat om de två gånger, som mobilen säger att jag ska göra, men de hjälper inte. Måste fara och byta de, blir galen på all denna trasselteknik!
Köpte även en present till Frida (hon fyller år i början av januari), mobilsocka, inte nå mer tror jag.

Idag var jag också i stan, men med Melissa! Åkte upp med kusin Ida och Erik, gick på stan med Ida (Erik for hem) , ganska så snart for Ida också hem. Hittade en tröja till nyår, nagellack, present till Ellen (som fyllde år i söndags, GRATTIS GUMMAN!) , en jättemysig halsduk för halva priset (Cubus). Inte mer, men de räckte, för mina pengar är inte oändliga (synd de!)..

Åt middag hos Melissa och slappa där ett tag (behövdes) och en for jag hem. Sen kom Janne och hämtade mig för vi skulle på hockey! SAIK - Linköping. Aik ägde matchen, hade massvis med chanser att avgöra det hela, men det räcker inte för att vinna. Det hela avgjordes på straffar och Linköping vann.

Nu ligger Luleå etta i tabellen. Jävla skit.

tänk om livet kunde sakta ned och man fick ta det lungt? Då skulle nog min förkylning försvinna och jag skulle bli piggare. Nu är jag i full språng 24/7, förkyld, hostig och kroniskt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback