JE

HALLÅDÄR!

Skola slut. För längesen.
Har läst i min bok, tagit bort nagellacket och tagit bort småsaker som varit ivägen i mitt rum.

Sååå intressant att veta va?

Jag vet inte, menn jag tror jag ska förska mig på att vara kreativ. Måla naglarna, svartgult. Undra hur de ska gå..
Jag är ju så.. Kreativ?

Kolla mitt finger! Typ gick ur led eller nåt.. Skulle fila naglarna och kände en konstig känsla i fingret, och de gick inte böja tilllbaka själv, var tvungen att trycka tillbaka med andra handen! Hahhaha så skumt.

Kommentarer
Matuttas säger:

Vi slutar snart =D

2010-12-10 | 13:16:51
Frida säger:

läskigt, det är ju typ blått:P<3

2010-12-10 | 13:21:01
Bloggadress: http://fridaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback