Julklappshandel

Hejhopp kära vän.

Har vart hemma en hel timme nu. Skola, sen stan direkt med Ellen.

På skolan hade vi en skrivuppgift i spanska. Läsförståelse med. Alltså inte enkelt.. Therese sa att jag hade bra på läsförståelesen, turde, för jag vet inte om jag klarade det andra så bra..

Fick veta kart/geografiprovet idag. Hade riktigt bra, men jag vet inte, vart ganska missnöjd, ville ha ännu bättre. Egentligen ska jag inte klaga, att jag klarade mig var ju bra, men ja, jag strävar alltid efter det jag inte får, alltså mvg. Så jag var ganska depp på den lektionen.

Höll på frysa näsan av mig. Det är så himla kallt! Imorse var det -20°C hos oss. Inte varmt väder att traska upp till mormor med Frasse i.

Hittade nog julklappar till alla, vart himla nöjd! Faast, det känns som jag glömt att köpa till nån, hoppas inte, lagomt pinsamt på Julafton..

Ska slå in julklapparna och sedan kanske spela dator, eller läsa. Båda låter frestande!

bitbegär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback