Luleå vart KROSSADE

Jag drog till Luleå över kvällen för att se matchen mellan AIK - luleå.

Luleå vart KROSSADE av AIK, 2 -1. Trots det hade AIK så många fler orättvisa utvisningar, men klarade alla förutom en, då de var tre spelare på planen och luleå fick chansen att göra mål, första och sista.

Stämningen var underbar och trots att jag inte hade nån kompis med mig var de roligt, trots att mobilen tjorvade.
Mamma, Janne, Marianne, Mika, Delayla + 144 andra AIK supportrar.

Första perioden såg jag inget. En gubbe som var typ 2m lång och lagomt bred skymde min sikt, så jag såg nada.
AIK supportrarna skötte sig bra tycker jag, det vart bara 1 av 150pers som vart omhändertagen av polisen, pga provosering, vad jag har hört.

TACK MAMMA! Presenten var den bästa jag någonsin fått! (fick biljetten dit av mamma i födelsedagspresent)

Hemresan gick riktigt snabbt, kanske för att min bok var bra.. ^^

Har kollat de jag missat tiden som jag inte suttit vid datorn. Oj vad man missar på två dagar! Hade 98 olästa inlägg på bloglovin och 10 olästa händelser på facebook. JAG HAR BLIVIT SOCIAL! jag måste vara sjuk..

-pågrundav bildbrist lånar jag norrans bild.

Imorrn är de nyårs! utan raketer.. JAJA får vara med finfina vänner och äta en god middag.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback