lyckan kommer

Idag var det tungt att stiga upp. Vaknade halv nio, men tänkte, bara en liiten stund till. Den lilla stunden blev fyrtio minuter..

Jag har hunnit läsa ut min bok, äta frukost, väcka lillebror, och halvsova. Ganska mycket va?

Snart kommer Kusin Anna och hennes lilla dotter Elivra hit. Väntarväntarväntar! Första gången jag får träffa Elvira. Lääääängtar!

Vi ska på stan och julhandla. Själv har jag inte köpt något till Anna och Fredde, eftersom de sa att de inte skulle komma, för lillan föddes. Men då i sista stunden ändrade Anna sig. Så de är de bara att fara å shoppa! Skadar ju inte mig.. ;)

Egentligen borde jag vara på Gudstjänst i kyrkan, men jag pallar inte.. Har faktiskt vart på typ 6 stycken, och ja gska på Julottan, som ger två gudstjänster om man far på den. Osså har jag hela våren, så jag tycker jag ligger ganska bra till.

Förvörigt snöar det jätteövermycket! Läste att de skulle komma en halvmeter med snö, usch. Det innebär skottning! Menmen.
Tittade just ut genom fönstret. Grannflickan har en egen skoter, en barnskoter. Snacka avundsjuk jag är! En helt egen skoter.. VILL HA! :$

utlääääääst

Kommentarer
Jojje säger:

Det är feeel omslag ;D x]

2010-12-19 | 17:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback