Meditera en timme, koncentrationsproblem!

Skola idag. Vi gjorde ett oförberettprov (tur de, annars hade jag vart tvungen att plugga till de..) i matte av allt vi gått igenom denna termin, alltså det var att tänka stenhårt alltså! Skippade typ de tre sista som var problemlösning och förj'vligt svåra att förstå sig på.

Kände som skolan var bara slapp idag, inte alls ansträngade, helt otroligt! det var LÄNGESEN!

Efter skolan hade jag och Ellen tänkt fara på Kopparstark, men insåg att klockan var halv fyra och de stänger fyra, så där sprack den idéen. Vi for till Ellen istället. Vi fikade, jag fick spela på deras iPad (angry birds) och Ellen satt vid andra datorn, såååå sociala ungar..
Sen tyckte Ellen att vi skulle göra nåt. Det slutade med att vi hamnade vid den stationära datorn och spelade sims 3. Hehe.

Sen for vi till träningen, där de inte var nån träning utan meditation en timme istället. Det var supersvårt att koncentrera sig en halvtimme, sittandes. Jag fnittrade och var en aning lättroad. Inte så bra faktiskt. Men de var kul. I slutet slutade jag tänka på nåt och kom i nåt, en början iaf.

Imorrn ska jag på stan med Ellen för att inhandla årets julklappar, de kommer att svida i börsen.. ajaj..
Men, somtur är blir nån glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback