Nagelfixare

Godmorgon/kväll/dag!

Jag och Melissa vaknade halv tolv, sen låg vi i sängen typ hundra år och slöade. Sen åt vi, gjorde oss klara och vart utskickade att gå en promenad med Frasse, som vanligt. Vi gick runt samhället med honom, mer fick han inte, kkkkallt!

Sen har vi inte gjort så mycket.

Klockan 16 har jag en  tid hos en nagelfixare. Hehe, jag kallar de nagelfixare, så enkelt. Fick ett presentkort då jag fyllde år förra året, och ska använda de nu. Jag har inte så långa naglar som jag hade velat ha då vi skulle dit, men de får funka.

Melissa ska sitta där typ i två timmar eller nåt och bara tråka, eget val! Hahahah

Ska göra mig klar och fara nu, hejs.



http://www.theresebeautynails.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback