när ögonen faller ihop

Jag har sett klart filmen!



Mamma sa vid middagen att jag aldrig varit så exhalterad (ett svårt ord, stavning?) över en bok förut, hon tyckte jag snacka hela tiden om den. Ehm ja, jag tycker de är jättebra! HAr blivit en riktig nörd. Men. När jag var lite hatade jag Harry Potter.
Tyckte dessutom att filmerna var läskiga, vågade bara se början av en film, sen vågade jag inte.
Eller så blundade jag när jag trodde de var läskigt, så ovärt, man missade ju de intressanta! Småbarn..

Lånade den femte boken, inte smal bok lixom.. Nu har jag nog nåt att läsa, ett bra tag framåt! Den har 1001 sidor. ...
BARA 300 mer än den senaste.. JAJA.

Imorrn kommer nog Evelina och Patrik. Får hoppas att jag hinner se skymten av dem innan Patrik drar iväg igen. Även moster Maritha kommer, trevligt!

Jag tror nog jag ska krypa ned i sängen och läsa ett tag. Men först, några situps.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback