snart är 2010 över!

Oj, detta år har gått snabbt.

Känns som att jag inte hunnit med!

Minns förra nyårs, då firade vi den hemma med massa fina människor.

Jag har inga bilder så långt bak, eftersom datorn har formaterats om ett x antal gånger under året.

I maj ungefär var vi i Göteborg och jag fick träffa Kicki, min brevvän.



I Juni for hela sjuan till Bygdeträsk för att ha övernattning där. Sjukt mysigt. bild snodd från emma

Vi hade skolavslutning och sjuan var över.


Juli vvar de sommarlov.
Augusti var då åttan började.
September for familjen + familjen Karlsson till Grekland, Rhodos.



Oktober Och Emma och Jojje blev tillsammans, gulliga ni är!
November Kusin Tyra föddes!
December innehöll en jävla massa prov
.

I December fyllde jag, Faster, Celia, Arvid, Markus, Ellen, Hilma, Elvria (hon föddes) år. Säkert fler.

denna trevliga människa och massvis fler lärde jag känna på teaterlägret. Så galet skoj jag hade där. Ella, vi måste träffas oftare, du gör mig så himla glad!

Julafton. Hrm *harkel* bilder på julklapparna orkar jag inte. Hehe.

Men jag fick ett headset till datorn, kläder, massvis av presentkort, pengar, hylla, massagegrej, mobil, pennhållare (typ), en bok om kortspel, klocka, datastol och kanske nåt mer? Jag tog de jag mindes. Men jag fick inte bara en dyr present, så jag är galet tacksam!

Idag är de nyårsafton. Mitt nyårslöfte är .. Nepp. DET ÄR HEMLIGT! För annars klagar alla på att jag bryter de, för de kommer jag nog att göra. ^^

Kommentarer
EMMA säger:

oktober stina.

2011-01-01 | 19:54:20
Bloggadress: http://emaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback