Snöstorm

Idag var jag på stan.

Det var snöstorm hela dagen. -15 grader och blåst. Inte nice.

Hjälpte Anna att hitta julklappar, och mamma köpte nog nån sista. Även jag hann köpa, har inte en klapp som jag inte köpt, skönt!

Anna stannade här, eftersom de var så dåligt väder. De gillar nog mormor, att hon får rå om Elvira(hennes barnbarn) ett tag, innan de far hem.

Jag har duschat, och inte gjort så mycket mer. Det var så himla skönt att ställa sig i en varm dusch, att ni fattar inte! Dessutom slipper jag stiga upp så tidigt imorrn, kanske  jag får sova till sju iaf, nice.

Nu ska jag återuppleva dagens möte med Elvira i drömmarnas värld. Alltså hon var såååå sööt! Kunde inte slita ögonen från henne. Jag är nog kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback