svart-gult

Sen senaste inlägget har jag hunnit: Måla naglarna, smsat, läst ut min bok, hackat sallad, plockat bort saker ur mitt rum som mamma tyckte var nödvändigt och byta tröja.

Från början hade jag funderat på att göra olika mönster på naglarna, men gav ganska direkt upp idéen, orkade inte faila.
Så de vart varannan, ganska vanligt, men pallar inte sittta hundratals år och ta bort och göra om och allt, mitt tålamod är inte så starkt vid sådana tillfällen. ^^

Ellen kommer om en halvtimme, eftersom hon ska tillaga sin egna vegmat så kommer hon en stund före.
Jag är klar! Eller, har inte orkat byta till mina nya svarta byxor, men min nya tröja har jag! Köpte den på Cubus i tisdags, superbillig endast 79 kronor!

Ska ha min fest ikväll, för att jag fyllt år. Mycket att göra innan alla kommer! Mina vänner brukar oftast komma en kvart, tio minuter tidigare än vad de ska, vilket innebär mer strss för mig. ^^

Fick en impuls, var bara tvungen att ta webcambilder!





Ignorera min min, lyckas aldrig få till nån bra.

min nya tröja, en bit av mina nya byxor.

Nu MÅSTE jag fortsätta. Ska byta byxor, duka, tända ljus och allt sånt. TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback