svenska språket är norrländska

SVENSKA NU!

Jag har tråkigt. Cickie ska hjälpa mig, men hon säger "snart" hela tiden, såååå då får det bli blogga istället. Jag gjorde en tabbe idag. Missade klarinett lektionen, heltåhållet! Döööö..

Min novell(saga/berättelse/uppsats/"bok")var tydligen lite konstig, hade ingen röd tråd, men jag har ändrat på de, så nu hoppas jag hon ska godkänna mitt hårda arbete med blod, svett och tårar :P

Emma sa just "Hur kan dom där i inte Norrland klara sig med att inte säga he?! Säger man lägger, då blir de ju så taaapigt!" Jag håller helt och hållet med henne. TAP! hehe

Nuuu ska jag skrika lite på Cickie.

Vi har bara en lektion till idag och det är engelska VI SKA SE FILM!! Vi får hoppa över dubbelmatten! (fast vi måste ta igen de sen) Så vi slutar 11.20, schööönt.

 Typ de enda bilder jag hade här på skolans datorer är frassebilder. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback