TABELLETTA

Igår hade jag superroligt! Jag hade bjudit sju stycken ( två till, men de var sjuka), vi åt middag, pratade, gick en "frågerunda" om mig, fikade, åt osv. TACK för ni gjorde min kväll super. ♥

Ellen och Melissa sov hos mig. Vaknade kring halv tolv, men de andra var vakna. Vi gick ned, åt frukost och typ slappa.

Jag såg på matchen SAIK - Färjestad (som låg tre, efter Luleå som låg tvåa). Vilken stämning de var i ladan! Vi hoppade rätt så mycket och sjöng hela tiden. 5 - 2 slutade matchen. Vilket innebar att vi fortsatte vara tabelletta. Skönt, eftersom det nu är uppehåll till den 28/12 tror jag.

När vi kom hem for vi till Melissas house. Såg på film och käkade popcorn.
Fick även låna fjärde Harry Potter boken av Matheus, tack! :)

Nu ska jag sova, kyrkan imorrn. (kyrkan tar kål på min sovmornar)

inget utamningsinlägg idag!

sååå himla vacker bild alltså, eller vad säger ni? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback