Teliakund

Pga att jag är Teliakund så har internet inte fungerat som de ska ikväll. Riktigt irriterande, för jag kunde inte följa matchen via norran.se då.

Gjorde biologiprovet, kändes faktiskt bra. Men de roliga var att MVG frågorna var lättare än VG frågorna. Helt sjukt.
Satt över ca en halvtimme, vilket gjorde att jag missade halva gympan, duktigt.

Efter skolan slutat kom jag hem och har stökat här hemma sedan dess. Bakat två cheesecakes, städat och läst typ 250 sidor i min bok. Vart fast i den, de var så himla spännande, kunde inte slita mig ifrån den!
Men eftersom jag bakade, missade jag matchen. Tänkte bli uppdaterad via internet, men eftersom många Teliakunde haft problem med internetuppkopplingen ikväll så sket sig de direkt. Rooooligt..

Imorrn ska jag ha min "fest". Säger jag att jag ska ha fest så att nån vuxen hör de, frågar de automatiskt, "Ni ska väl ändå inte dricka?!" Alltså snälla komigen.. Men säger jag kalas, låter de urtöntigt. Så jag säger "fest". Utrett?

Min uppdatering har inte legat på topp, men jag har annat för mig så inläggen kommer typ mest på kvällen.

Fast jag läser andra boken nu. Fint ansiktsuttryck?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback