varm nyponsoppa

Hejdär.

Min dag, en jobbig dag.

Har som (alla andra måndagar) vanligt, haft gympa, balett, jujutsu. Är riktigt trött nu. Galet trött. Kommer på allvar somna vid skrivbordet om jag inte slutar snart. Är så grymt trött.

På träningen var det mest flum med Kimberley, helt okej faktiskt. Trots att jag kom tio minuter försent (bussen tar en stund att åka), eller mer, så var det okej.
Det var sista baletten för i år. Vet dock inte om jag ska fortsätta, är lite kluven.

Har pluggat litelite på biologin, gått igenom spanskaglosorna så nu kan jag somna med någorlunda bra samvete. För imorrn, då är det MIN dag.

Melissa har retat mig, imorrn blir jag fjortis. Hon började sjunga en irriterande låt, som jag inte kommer på just nu. Nåt om fjortis och blondin och allt vad de nu var.

14 imorrn då. 06:04 den 7 december 1996 föddes tösen bakom denna blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback