blickarna som bränner

Tja!

Jobbig dag idag. (alla dagar är det, om man tittar bakåt i bloggen..a) Missade siata lektionen och for på konfa istället. Taxin kom tio minuter sent och for fem minuter senare.

Satt och lyssnade på en gubbe som snackade om nåt. Lyssnade inte så mycket.. Men seriöst. Sitta i en timme i en kyrka och lyssna på tråkigt snack är inte kul. Fram och tbax i psalmboken. Sjunga och sitta, sjunga och stå. Alltså tråkigt värre..
Nästa konfa blir roligare, det lovade Lars (ledaren). Hoppas han håller det då!

Sen släppte taxin av mig vid en korsning, jag fick halvspringa hem i snöstormen. Byta om på  en halv minut (läs: 3 minuter), panik leta plånboken och sedan racea till bilen. Kom sent till träningen, igen! Har hela tiden nåt som krockar med träningarna, intekul.

Efter barnträningen så for jag, Natacha och Kimberley till Kopparstark och fickade. Ester kom senare. Vi satt där och fikade ett bra tag, tills det blev dags att fara till vuxenträningen.

Den var jobbig, vi hade (m)fysringen, en ring som man inte ser fram emot. Magmuskler och annat tränas, jobbigt.. Fast det var ju såklart roligt!

Är så trött, darrar i hela kroppen. Jag behöver sooooova..

puss

snodde Jojje's glasögon, passar inte i dem. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback