borta bra, men hemma bäst.

Hej.

Promenaden var jätteskön. Att traska i mer eller mindre skogen med två hundar och fina människor och bra väder är inte att tacka nej till!

Sen har vi slöat lite, vart hemma hos Ida och stökat och småpratat lite.
Ganska så allmänt skönt. Att slappa men samtidigt ha de trevligt.

Kommer att missa Jujutsuträningen imorrn.. Hinner inte hem innan träningen, och att jag måste ta det lungt så förkylningen försvinner så jag kan fortsätta sporta i normal takt igen.

Innan middagen idag ska jag och Ida träna. Själv ska jag mest använda hantlarna, endast styrketräna, ingen kondition. Annars ger det inget att jag hoppar över träningen imorrn.

Men oj vad jag saknar att träna! Vill på träningen imorrn, supermycket, meen ....

Saknar allt där hemma. Det är skönt att vara borta ett tag, men att komma hem, inget klår det. Somsagt, borta bra, hemma bäst.

puss


kan inte ladda upp nån bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback