Den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge.

Hej.

Det enda intressanta som hänt idag var när jag bytte buss i Arvidsjaur. Så kul va?

Tur att jag har vänner som vet vad att vara social är.

Har vart ganska känslosam idag, hormonerna har väl ett finger med i spelet xD
Kom "hem" runt halv sex, Moster hämtade mig på bstn. Vi for till Ica, handlade middag och for hem och gjorde god middag. Nu har vi ätit och Mosters gubbe kom hit, Roger, och nu sitter de å dricker kaffe.

Själv hatar jag kaffe, så jag drog mig tbax och tog tillfället i akt att skriva här lite.

Ska följa Moster till jobbet. Vill inte sova här själv, så jag får som tur följa med dit! Hon börja snart, så vi ska snart fara.





Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.
Jag har gråtit många gånger, men aldrig av lycka. Nu har man prövat det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback