Du förstår mig.

Att basta var hur skönt som helst! Julmust till de, alltså det var verkligen mys!

När Maggan gick och duscha så vart det ensamt. Man fick sitta där och tänka (pådig) för sig själv ett tag. Det var skönt att vara själv, att ha det tyst och kunna fundera.

Det var riktigt skönt att basta, har redan sagt det en gång, men alltså snacka avslappnande det var!
Hör och häpna
, men jag tror min förkylning blev bättre av att basta! :O

Roger har nu farit hem (han ska jobba imorrn) och nu hör jag Ida kommer. Vi ska säkert spela Yatzy eller nåt.

Fick en trötthetsvåg över mig nu, kommer säkert att somna på bordet!

Nä, men så länger mina vänner är sociala så är jag vaken.

puss

älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback