du såg med slutna ögon, men nu ser du, som jag.

Idag har det bara vart två saker i mitt huvud. (onämnbart).. och geografiprovet.
Vi hade provet sista lektionen, inte så bra för de andra lektionerna, då man bara har helt andra saker i huvudet än ämnet. ^^

Provet gick bra, hoppas jag. Men jag (och några till) hann inte skriva klart, så på torsdag blir det att skriva två prov, ojojoj..
Fast det "braiga" är att vi fick använda våra böcker, anteckningar och allt som vi pluggat med till provet. Inte som  vanliga prov! Så jävla skönt.

Nu måste jag fokusera på vart huvudstäderna till Europas länder heter och ligger.


Ikväll blir det att plugga, så jag slipper hoppa över träningarna på onsdag, för vi har gradering på lördag! Måste finslipa allt, verkligen på barnträningen. Eftersom jag ska gradera med så små är det ganska svårt att lära sig nåt, då man måste fokusera på att lära dem. Och då blir det tjoller osv.. Gaah, har inte nog med tid!

Ikväll gäller det, SAIK - Modo! Hemmamatch, och jag vet inte om jag ska fara eller inte.. Måste verkligen plugga, men jag vill verkligen fara oxå..
INTE NOG MED TID!

puss

jepp, du ser rätt. FARMVILLE! Jag har blivit nörd, jag med. Har nyligen börjat med de, typ förra veckan nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback