"fångad av en snöstorm"

Snöstorm. Snöstorm. Snöstorm. Fattar ni nu att det är snöstorm? Absolut snöstorm.

När jag kom hem efter skolan var gick jag en kvarts promenad med Frasse, sedan började jag skotta gården. (vår gård är inte stor, men när det kommer till skottning, oj så stor den är, typ enorm!) Pappa kom ut och vi skottade halva gården var ungefär.
Calle gick ut med Frasse, en längre promenad och vi fortsatte skotta. Tur att det är lätt snö, annars hade de inte vart kul..

Pappa sa just att jag skottade i en och en halv timme, oj! Trodde inte att de blev så länge.. Kan tala om för er att det känns såhär efteråt, TRÄNINGSVÄRK! Är jättetrött nu, kanske för att jag for och tränade (jujutsu) i en timme en och en halv timme efter jag kommit in från skottningen. Alltså nu vill jag bara sova!

Meeen, vi har ju främmen! Melissa, Lucas, Matheus och Mika är här. De har ätit middag och vi ska typ göra nåt.

puss


Kommentarer
Sara Ö säger:

Hej, Sara Ö från bild och teaterlägret som var ungefär direkt efter skolavslutningen 2010. Jag undrar om du har msn ? :)

2010-11-26 | 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback