Första skottningen!

Har hunnit skotta Ida's uppfart, med hjälp av Magans hjälp. Sen har Ida packat, så vi är nu klara för att resa mot kusten, som Ida säger.
Första skottningen då, hehe, känns ganska bra att ha skotta första gången nu, i November! Hemma är det väl knappast nå snö, så de blir väl inte att skotta där på länge, I guess.

Blir att vakna tidigt imorrn, kring halv åtta, åtta. Eller tidigare om nån annan än jag får bestämma.. ^^
Ida, jag och Maggan drar till Arvidsjaur imorrn, sedan lämnar vi av Maggan, gör några ärenden i Arvidsjaur och sedan forstätter vidare till Piteå. Himla mycket man hinner på en dag!

Stannar nog i Piteå hos Ida och Erik tills lördag, för det är ju hockey på lördag!!! Den är ju ett måste, har ju missat så många matcher.. Eller ja, inte så jättemånga, kanske en eller två, men ändå, det är för mycket!

Innan middagen så tränade jag och Ida somsagt. Styrketränig, det var skänt. Är fortfarande trött i armarna, bröstparitet och axlarna, men de funkar, jag får ju muskler av de! Yää! :D

Nu ska vi spela en sista Rita och gissa omgång, sedan blir det sängen. Skönt att få sova.

Hoppas att det trillar in några sms i inkorgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback