Galet.

Igår förloade SAIK mot Djurgården. 4 - 5. Men vi tar igen det. Glad är jag som for på matchen, för jag saknade det.


Idag for jag och Jojje på gudstjänst i kyrkan. Jag tog Nattvarden, men värgade att dricka, för tänk vad äckligt, typ alla andra drack, och jag var nästan sist, ska jag dricka deras dreggel då? nejverkligeninte. Doppade brödet och tackochbock.

Efter kyrkan for jag, Arvid och Jojje till mig. Fikade, sedan for vi till Jojje, for till Ellen och sedan var vi ute ett tag. Alttsomallt var vi ute typ 1.½ timme, Frasse fick en lång promenad, han var glad och busig som bara den!

Sen for jag och Jojje hem till mig, åt nudlar och sedan for jag, Arvid, Jojje och Ellen till Bodaborg! Vi var där i ca 4.½ timme, och klarade alla förutom tredje banan i Highway, som var trasig eller nåt. För inget lag klarade den, och vi försökte alla möjliga grejor, men de funkade inte! Typ glapp nånstans, det är det alltid i nån bana när jag är där..

Jag är galet trött. Och ska bara göra mig klar, sedan sova direkt!
Imorrn blir det jobbigt, gympa, dans, jujutsu. Fullspäckat schema och en jobbig hosta, vet inte hur bra de går ihop..

puss
källa: fridaba.blogg.se

Från vänster: #7 David Rundblad, Sofia, Frida, Stina, #91 Yared Hagos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback