geografi, vilket straff

Vaknade halv tio. Duschade. For till kyrkan med mamma, satt i kyrkbänken i ca två timmar. Efter gudstjänsten (som firade att det är första advent så de var mycket sång osv, mycket bättre än vanliga gudstjänster, men längre) fikade vi smörgåstårta och sedan for vi hem. Skottade en halvtimme.

Mamma och pappa har satt upp (med instruktioner från mig) saker på min vägg. En anslagstavla, en slags hylla, och två ljusstakar. TACK!

Nu ska jag plugga geografi. Vilket straff.
Jag kan vart Europas länder ligger, men städerna? Lite svårare..



Kan påminna er om att om 9 dagar, då smäller det. Då var det 14 år sedan jag öppnade ögonen till denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback