Hejdå Luleå, Hej Hem.

Luleålägret var riktigt roligt.

Eftersom jag åkte buss så kom jag typ en halvtimme efter att de börjat träna, pinsamt, men inte mitt fel.
Vi tränade från 10 - 12.30, lunch på Sub & co (en sämre kopia av Subway), träning till fyra tiden. Åkte till en annan träningshall, packade upp sovgrejor i en blivande Dojo (på japanska, träningslokal, slarvigt översatt). Åt middag kring nio, halv tio.

När vi kom tebax till den blivande Dojon chilla vi. Spelade kort, undersökte den enorma träningshallen, och hade de trevligt. Jätteroligt. Jag ångrar inte en sekund att jag följde med, i sista minuten. (in my way, doing everything at the last minute)

Vaknade kring åtta idag, jättetrött och inte alls lika pepp på träna som jag borde vara.  Kring tio började träningen igen. Denna dag var det självförsvar mot knivattacker, de var svåra. Även annat, men de är svårt att förklara.

Har vart hemma i ungefär två timmar nu. Så fort jag kom hem åt vi en supergod middag. Gav pappa presenter, och hade de trevligt.

Ska nu göra spanska glosorna, kolla igenom de sista på engelskan och bara ta det lungt. Blir en tidig kväll. Ska verkligen försöka, behövs verkligen sömn i denna kropp..

puss

sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback