hudcancer ♥

Emma och Jojje är här. Vi eeh, kom nyss in. Var och lämnade min packning, de blev faktiskt bara två små väskor och en sovsäck. Bara. Emma hjälpte mig, hon sa stopp när de blev onödiga saker som packades. ^^

när vi såg på Idol fick Emma för sig att rita på mig, de blev Stina ♥ hudcancer. Sen ritade hon ett kylskåp på min fot, ännu bättre ^^

Imorrn ska jag på läger med Jujutsun. Yää! Fast jag måste åka buss.. Försen att anmäla mig, fulla bilar. Buss, ensam, tre timmar. Great..

Meeen, jag längtar, för de är braiga människor med! :D

Nu ska jag stoppa Emma och Jojje för att.. fara hem. De tycker säkert att jag är jättetråkig som bara sitter vi datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback