I'll be there for you, sweetie

Skola idag. Som vanligt.

Fick veta matteprovet idag, alltså snacka glad min jag hade, fick 24/28 - VG!!!! Alltså oj, jag är jättelycklig, oroade mig helt i onödan, eller nä, men nu känns de som de. Hade jag fått IG, alltså jag vet inte vad jag skulle ha tagit mig till..
'
Ska på balett snart. Egentligen börjar de om en timme, men enda skjutsen dit går om tio minuter..
Har ingen skjuts hem i tid, så jag hinner inte på Jujutsun, vilket suger. Har ju längtat..
Men måste på dansen, så jag tar igen de jag missade i lördags, då jag var i Luleå. För trots allt är det Jujutsu 4ggr/vecka, barn och vuxen då.

Menmen..

puss

Frasse som liten och Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback