it's all right

Jag har nu sovit tolv timmar. Alltså snacka skönt! Utvliad och allt. Kände att det behövdes inför nästa skolvecka, för det blir inte mycket sömn då, två prov (som vi vet om), och läxa och träning och allt vad som heter Stinas vardag.

Igår följde vi Kerttula hem, var där en timme kanske, och sedan for vi (jag, pappa, Frasse) hem i snöstormen.
Jag somnade ganska direkt, efter att jag lagt ifrån mig boken.

Idag vaknade jag halv ett av att mamma och Frasse väckte mig (Frasse som hoppar upp i sängen och Mamma som börjar prata), men tur det! Annars hade jag nog sovit bort hela dagen, vilket inte är okej..

Idag är det match SAIK - HV71, borta. Klockan fyra! Vet inte om jag ska se hos nån ägare av kanalen (som vi inte är) eller på folkan.

Nu ska jag fortsätta med att förbättra min farm (älskar farmville! gör ni inte de, håll tyst.), fast jag borde plugga till proven..

puss

Vill ha!

Vilken färg är tuffast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback