kalla kårar

Jag lovar och svär, detta hände.

Det är säkert inget som intresserar er, elle ni tycker är intressant, men ni är inte tvingade att läsa.


Jag satt här, precis där jag sitter nu, och skrev in glosor på glosboken (som förövrigt är en jättebra sida att öva glosor), sjöng (falskt) till mitt nya tidsfördriv, Bon jovi. Då min engelska bok plötsigt rörde på sig, helt allvarligt. Jag hörde svagt, men jag hörde ljudet av när man drar en blöt socka på ett golv, fast via boken. Alltså jag fick kalla kårar, och fick en känsla av att jag inte var själv i rummet, trots att jag var det. Totalt säker.

inte så farligt spöke, men jag svär, detta var något riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback