lite tid över

Hej.

Jag har verkligen inte haft mycket tid att sitta vid datorn den senaste tiden - skola, plugg, kompisar, träning, hockey match name it!

Jag har inte startat datorn på ungefär en och en halv dag, ojojoj Stina, börjar du bli social?

Idag var det hockeymatch mot Brynäs. De krossade dom med 4 - 2 ! SAIK ♥
Detta innebar att de tog tabellettan från Luleå som hamnade tvåa och förlorade med 0 - 3 mot Färjestad! Så jävla skönt alltså.

Jag har utslag över hela kroppen och kan inte sova. Det kliar och är varmt, åååh, hatar mina utslag! Får dom typ varje kväll nu, VARFÖR?!

Det har vart snöstorm (bokstavligen, snön har fallit konstant sen imorse och kanske natten som var. Det har blåst och vart förjävligt kallt.) hela dagen. Inte roligt väder, dessutom måste jag ha mina vinterskor imorrn, alltså klumpar till skor!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback