lycka för mig

Hoj.

Bakandet var roligt. Vi var fem stycken som bakade, en som kom senare, och på 40 minuter lyckades vi (med mamma och Lotta, Adams mamma) åstadskomma med fyra olika sorters godsaker. Pepparkakor, kolakakor, syltgrottor och Silviakaka (nåt gott med glasyr på). Föräldrarna vart ganska förvånade över hur mycket vi hunnit baka på så kort tid, men jag kallar det sammarbete!

Det hade inte skadat med fler som varit där och bakat, men det var okej.
Vi (läs: föräldrarna) kom fram till ganska mycket. Snart rasslar det till i klasskassan och då har vi bra mycket pengar!
Vi tjänade ganska mycket pengar för fikat, med tanke på det vi kunnat ge gratis till dem, smart tänkt där!

Efter föräldramötet for jag till träningen. Kom sent, men bättre sent än aldrig! Det var bara tre där + Nicke (tränaren), så det var inte stor grupp! Kan alla tekniker nu inför gradering, känns skönt. Kanske är lite osäker på nån, men de fixar jag senare.

Fullspäckat schema i veckan = trött Stina!

Imorrn, hockey eller plugg?


vill ha sommar. Inte -15° och rysskyla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback